Plujte s námi na vlně informací v moři novinek s kapkou relaxu…

Moravská vodárenská se mezi klienty těší vysoké spokojenosti

Datum: 09.11.2023

smv

Společnost Moravská vodárenská se u svých zákazníků těší vysoké spokojenosti, ať už s celkovou úrovní služeb, tak i s poskytovaným zákaznickým servisem. S celkovou úrovní služeb firmy je spokojeno 94 % respondentů. Průzkum na přelomu září a října realizovala společnost IBRS.

Z průzkumu vyplynulo, že na desetistupňové škále tázaní hodnotili celkovou kvalitu služeb v průměru 7,9 body z maximálních deseti. Spokojenost s profesionalitou zaměstnanců je stále vysoká, stejně jako spokojenost s dostatkem i kvalitou poskytovaných informací. S kvalitou pitné vody je pak spokojeno 92 % zákazníků a 97 % s plynulostí dodávek vody. 69 % odběratelů, kteří v posledním roce využili zákaznických služeb společnosti, uvedlo, že získat odpověď na položenou otázku či vyřešit konkrétní požadavek pro ně bylo „snadné“. Kvalitu zákaznického servisu společnosti ohodnotili na pětibodové stupnici 3,8.

Nejoblíbenějším způsobem řešení požadavků je telefonní linka, kterou využívá 54 % všech dotazovaných. U všech skupin respondentů vzrostla znalost zákaznického portálu či aplikace. Se svým zákaznickým účtem bylo spokojeno celých 97 % uživatelů. 40 % dotázaných pak znalo službu SMS info, jejímž prostřednictvím Moravská vodárenská zdarma informuje o velkých haváriích vodovodu či kanalizace nebo plánovaných přerušeních dodávek vody a 91 % z nich bylo se zasílanými informacemi zdarma spokojených, zejména pak bytová družstva.

Telefonického dotazování se zúčastnilo 780 respondentů z řad individuálních odběratelů vody, segment správců bytových domů nebo bytových družstev byl pak zastoupen 60 dotázanými, stejný počet byl vybrán také za segment firem a průmyslových zákazníků a 10 za jednotlivé municipality daných regionů.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

tři × tři =