Plujte s námi na vlně informací v moři novinek s kapkou relaxu…

Síť partnerských prodejen Pumpa PRO se úspěšně rozrůstá do regionů

Datum: 28.04.2021

Interier nove prodejny Pumpa PRO v Praze - Stodulkach

Společnost Pumpa, a.s., specialista na čerpadla a čerpací systémy, pokračuje ve svém maloobchodním růstu v tuzemských regionech. Před 2 lety spustila svůj partnerský program Pumpa PRO, v rámci kterého nabídla externím partnerům jednotný koncept prodejen pod značkou Pumpa. Síť se od té doby rozrostla na 7 prodejen Pumpa rozmístěných do 6 krajů.

Společnost Pumpa na jaře 2019 představila koncept partnerského programu Pumpa PRO. V rámci projektu byly hlavními cíli zvýšení zákaznického komfortu a snadnější dostupnost produktového portfolia společnosti Pumpa napříč republikou. Klíčovým prvkem projektu byl vznik sítě partnerských prodejen pod značkou Pumpa. K dvěma prodejnám v Brně a Praze se tak postupně přidalo dalších 5 partnerských prodejen a celkem v ČR najdete už 7 prodejen. Posledními přírůstky jsou provozovny v Praze – Stodůlkách a Polné u Jihlavy. Zákazníci tak letos mohou navštívit prodejnu Pumpa v celkem 6 krajích ČR – v Praze (Stodůlky a Hostivař), Středočeském kraji (Říčany), Jihočeském kraji (Strakonice), Jihomoravském kraji (Brno), Olomouckém kraji (Držovice) a v Kraji Vysočina (Polná u Jihlavy).

Mezi hlavní devízy patří kompletní příprava prodejny z hlediska designu i interiérového vybavení, která probíhá v režii společnosti Pumpa tak, aby byly zachovány standardy značky a jednotný styl provozoven. „Prodejnu nového partnera kompletně navrhneme a vybavíme, aby získala reprezentativní podobu v rámci jednotného konceptu prodejen Pumpa. Zákazníci si tak mohou v moderním prostředí prohlédnout nabízené zboží, a také svůj výběr prokonzultovat s proškoleným odborníkem. Partnerovi rovněž garantujeme dostupnost nabízeného zboží i rychlost dodání prostřednictvím centrálního konsignačního skladu. Díky spolupráci s partnery posilujeme vizibilitu značky Pumpa v regionech, aniž bychom museli jít cestou budování vlastních prodejen,“ říká Martin Křapa, obchodní ředitel společnosti Pumpa. 

Výhodou programu Pumpa PRO je i jeho modularita, beroucí v potaz specifika každého partnera. „Cílem není vybudovat duplikáty prodejen s robotickou obsluhou, ale pod jednotným vzhledem zajistit zákazníkům značkové standardy a ucelenou produktovou i projektovou nabídku napříč republikou,“ uzavírá Křapa.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

sedm − sedm =